top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תPalmer

הסיפור שלנו

חברת פלמר היא עסק משפחתי שמטרתו ליצור פתרונות טבעיים לטיפול בבעלי חיים, תוך התחשבות בסביבה ובנוחות המשתמש. כאשר כל המוצרים שלנו מתבססים על נתונים אמפיריים ומחקרים מדעיים, בכדי לספק לכם את המוצרים הכי איכותיים, בטוחים ואפקטיביים שאפשר.


כאשר עקרונות הדגל שלנו הם:

- שקיפות

- אמינות

- בטיחות

- מחירים הוגנים

- קידום והעשרת ידע מדעי

- קיימות וחשיבה סביבתית


 

הכל התחיל כאשר לפני כ-25 שנה ריטה פרבר, מטפלת מוסמכת בארומתרפיה ומייסדת החברה, פצחה בחיפוש אחר טיפול אפקטיבי לבעיית הגרדת בסוסים; תסמונת אלרגית של העור הנפוצה בסוסים בתגובה לעקיצות יבחושים ואלרגנים אחרים. כך החל פיתוח המוצר שלימים נקרא Go-Itch ומוכר היום בקו המוצרים החדש והרענן שלנו כאחד ממוצרי הדגל של חברת פלמר - Lavender Power.

בעקבות ההצלחה הרבה בטיפול האפקטיבי בגרדת לטווח ארוך, ללא חזרתיות למשך שנים, פותחו מוצרים נוספים וביניהם המשחה לטיפול בפצעים שכיום הינה המוצר הנמכר ביותר שלנו - Honey Power, והן שמפו טיפולי, ג'ל לטיפול בדלקות עיניים, ותכשירים לטיפול בדלקות גידים ומפרקים.


הודות להצטרפותה של שירלי פרבר, מדריכת רכיבה על סוסים וחוקרת (MSc) בתחום תזונת סוסים בשיתוף עם בית החולים הוטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן, לצוות הניהולי של חברת פלמר, בימים אלו אנו משיקים את המוצרים הוותיקים שלנו במראה חדש ורענן, מתחדשים לכבוד השנה החדשה. ובקרוב יושקו גם מוצרים חדשים וחדשניים המיועדים לטיפול תומך בבעיות נפוצות שונות כגון; הקלה לשרירים תפוסים, דלקות מפרקים וגידים, תכשירים להרגעה ואיזון ועוד...

כאשר חלק מהמוצרים מיועדים לסוסים וחיות משק, חלק מהמוצרים מיועדים לכלבים וחתולים וחלקם הגדול מתאים לשימוש לטווח רחב של בעלי חיים (בעיקרם יונקים). כדי שנוכל לעזור לכמה שיותר חברים על ארבע.


אנו מאחלים לכל לקוחותינו

(ההולכים על שתיים ועל ארבע)

שנה טובה ופוריה של התחדשות, הגשמה,

והכי חשוב - בריאות!


באהבה רבה,

צוות פלמר

113 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page